wtorek, 18 września 2012

"Dotyk Julii" Tahereh Mafi

Dotyk Julii / Shatter Me
Autor: Tahereh Mafi
Miejsce i rok wydania: Kraków 2012
Wydawnictwo: Otwarte
Liczba stron: 330

Kolejna książka będąca wizją przyszłości.
Kiedy sięgałam po "Dotyk Julii", byłam przekonana, że to zwykła młodzieżówka, która nie wyróżnia się niczym specjalnym. Bardziej nie mogłam się pomylić. Nie brakuje akcji, a książka jest genialnie napisana. Postaci są dobrze wykreowane. Po rozpoczęciu książki, nie da się jej odłożyć.
"Dotyk..." jest napisany ciekawym językiem; sądzę, że nawet bardzo wymagający czytelnik się zadowoli. Moją uwagę w największym stopniu przykuły opisy uczuć bohaterki.

Mój dotyk zabija Mój dotyk to moja siła
Zostałam przeklęta Mam niezwykły dar
Jestem potworem Mam nadludzką moc
Jestem narzędziem zniszczenia Będę walczyć o miłość

Nikt nie wie, dlaczego dotyk Julii zabija. Bezwzględni przywódcy Komitetu Odnowy chcą wykorzystać moc dziewczyny, aby zawładnąć światem. Julia jednak po raz pierwszy w życiu się buntuje. Zaczyna walczyć, bo u jej boku staje ktoś, kogo kocha.

Moja ocena: 10/10. Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz